Mogelijk gemaakt door Blogger.
RSS

Dag 2: relaxen en shoppen

Zondag 8 juli 2012

Zoals bij velen was de eerste nacht een kort nachtje. De eerste keer werd ik 01:30 wakker. Dat leek mij een beetje vroeg. Echt lekker doorslapen lukte niet meer maar we hebben het kunnen rekken tot 05:30.
Buiten was het nog donker maar de temperatuur was heerlijk dus we hebben een tijdje bij het zwembad gezeten.
Het ontbijt eten wij eigenlijk het liefst in de villa. Vers brood met diversen beleg en daarbij meestal nog iets zoets zoals pancakes of donuts. De SunnyD jus d'orange mag natuurlijk ook niet ontbreken evenals het verse fruit.
Maurice gaat meestal op pad voor het brood en eigenlijk wilde ik dan alvast een beginnetje maken met het blog. helaas lukte dat niet en loop ik al meteen een kleine achterstand op.
Het lezen van andere blog lukt al helemaal niet wat erg jammer is want ik ben wel benieuwd hoe anderen het maken en je doet er allicht nog ideeën van op. Rond kijken op forums lukt echt niet.
Hopelijk kom ik wat dat betreft snel in het ritme. Vandaag is mijn broer Bert jarig dus nogmaals gefeliciteerd. De broer van Hanneke is ook jarig en heet eveneens Bert. Jullie ook nogmaals gefeliciteerd. Zaterdag was Wendie jarig en morgen Veronica.
Dit zijn beide collega's, jullie ook gefeliciteerd! Veronica heeft een reis en recepten blog waar overheerlijke gerechten op staan. Als zij het goed vind zal ik de link van haar blog eens plaatsen.
Eigenlijk was ik tot voor kort alleen maar in aanraking gekomen met reis blogs.
Toen wij vorig jaar ook in Orlando waren las ik op twitter over KajerGuusje. Zij was ernstig ziek en wilde graag trending toppic worden. Dat is uiteindelijk 2 x gelukt, 1 x vorig jaar zomer en 1 x toen zij overleed in oktober. Haar vader heeft een blog bijgehouden en dit is als boek uitgegeven. Inmiddels weet ik dat heel veel mensen die ziek zijn ook een blog bijhouden.
Ondanks dat ik het boek van KanjerGuusje een echte aanrader vind lees ik toch liever gezellige reisblogs. Wat een verdriet staat er in beschreven
Wat ik voor haar heel erg vind is dat zij met stichting Doe Een Wens met het hele gezin naar Orlando zou gaan speciaal voor Harry Potter waar zij gek op was. Helaas overleed zij een paar dagen voordat zij zou vertrekken.
Vandaag was het de laatste dag voor de 4th of juli sales dus daar wilden we toch nog wel wat van profiteren.Er waren inderdaad nog leuke aanbiedingen bij Tommy, we zijn daar goed geslaagd. Hierna zijn we doorgereden naar de Premium outlets, Vineland ave. Dit keer vonden we bij Ralph Lauren en Vans wat we zochten. Inmiddels was het al weer middag en we besluiten een sub te eten van Firehouse subs.


Als laatste wil ik weer iedereen bedanken voor de leuke racties. Het motiveert in ieder geval enorm om er iets van te maken maar dat is voor de meeste van jullie geen nieuws.


De moeheid overviel ons al redelijk vroeg in de avond. Uiteindelijk hebben we het kunnen rekken tot 21:30. We besluiten de volgende dag naar St. Augustine te gaan.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

12 reacties:

Yvonne en Rob zei

Toch een lekkere dag om mee te beginnen.
Have fun!
Yvonne

mineke zei

Is toch lekker zo'n gewendagje, ik hoop dat jullie een hele fijne dag hebben gehad in St. Augustine
grtjes Mineke

Teleton zei

't lijkt verdorie wel vakantie!

Sonja zei

Lekker zo'n begindagje. Dat blog en de fora komen later hoor, het is vakantie! Houden we wat tegoed ;-) (Kan weer reactie plaatsen).

Marja en Tony zei

Niet zo vreemd dat jullie op een gegeven moment zijn ingestort...ik vind dat jullie het nog goed volhouden;)
Een heerlijk relaxed 1e dagje, ik ben benieuwd naar St Augustine, Have Fun!

Patrice zei

Rustig aan, dan breekt het lijntje niet. Altijd goed zo'n dagje acclimatiseren. En je dan toch al in het shopping geweld storten...... En nog slagen ook ! Een geslaagde dag dus :-)

Tiana zei

Jullie zijn goed in het ritme aan het komen! Veel plezier vandaag!

barkiesgoesflorida zei

De reis is best soepel verlopen en fijn dat jullie er nu zijn.
Veel plezier jullie hebben nog lekker lang voor de boeg.
Vreselijk he al die mensen en vooral kinderen die zo verschrikkelijk ziek zijn. Jammer dat zoiets ze dan ook niet meer gegund is. Heb het in de kennissenkring ook meegemaakt en krijg er nog een rotgevoel bij. Wij hebben toen heerlijk in Orlando gelopen maar het ventje heeft het niet meer gehaald.
Geniet er maar van....

Agnes zei

OePs..... We rekenen op je blog hoor, even inkomen....ok, maar dan is er toch wel iedere dag een blog(je). maar de start was lekker, relaxen....shoppen en scoren.... Wat lekker eten..... En ja hoor, klaar is je blog, zo simpel kan hete zijn.

jesse, christel en twan zei

leuk dat jullie inmiddels ook helemaal gesetteled zijn. geniet ervan!

arianne zei

Een goede eerste dag. En al gelijk shoppen :-) have fun!

Anita zei

Dat reis en recepten blog lijkt me wel leuk.
Heerlijk eerste dagje hoor, al lekker geshopt.
Veel plezier.

Een reactie posten